A Buji Iskolásokért Alapítvány legfőbb célja a buji általános iskolás tanulók iskolai életének színesítése, sokrétű támogatása.

Ezen célok mentén egyre hangsúlyosabb feladatunk a jövő nemzedékének egészség-és környezettudatos magatartásának fejlesztése, tanulóink szemléletformálása. Ennek érdekében szeretnénk támogatni az egészségmegőrzés- és fejlesztés különböző tevékenységeit a tanórákon és a tanórákon kívüli tevékenységekben egyaránt.

E célokat támasztották alá a NEAO-KP-1-2021/9-000241 azonosítószámú pályázatunk célkitűzései és beszerzési tervei is.

A pályázatnak köszönhetően az edzőtermi eszközpark bővítése, az ehhez kapcsolódó tárolóhely kiépítése és az iskolaudvar parkosításának terve is ezen célok mentén fogalmazódott meg. Sajnos a Covid-járvány, majd az azt követő gazdasági és beszerzési nehézségek megnehezítették a projekt megvalósítását, illetve némiképp módosításra is kényszerítették az alapítványt. A beszerzés, a megvalósítás mindezen tényezők miatt kissé nehézkesebbé vált. A nagymértékű áremelés következtében a parkosításra szánt összeget is a tároló és a sporteszközök beszerzésre kellett fordítanunk.

Tanulóink nagy örömmel használják a beszerzett új sporteszközöket a mindennapos testmozgást elősegítve ezáltal is. A tárolóhelyiség kialakításával pedig az éppen nem használatos sporteszközök, udvari játékok és sportfelszerelések tárolása vált megoldottá és rendszerezetté.

Köszönjük a Nemzeti Együttműködési Alap, a Miniszterelnökség és a Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt. támogatását, mellyel e beruházások megvalósulását lehetővé tették, így támogatva a helyi felnövekvő generáció egészségfejlesztését, iskolai életét.

Buj, 2022. május 20.

A Buji Iskolásokért Alapítvány kuratóriuma

NEAO-KP-1-2021/9-000241 jelű pályázat

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support